Ten zestaw utworów podmieni całą muzykę w grze. Można się nim dzielić z innymi graczami w grze. Zawiera także hymn MVP, który usłyszy każdy z graczy, gdy zostaniesz MVP.
Zestaw utworów podmieni następującą muzykę:
- Główne menu
- Początek i koniec rundy
- Cel mapy
- 10-sekundowe ostrzeżenie
- Kamera pośmiertna
Glock 18 to dogodny pistolet w pierwszej rundzie, który działa najlepiej na nieopancerzonych przeciwnikach i pozwala strzelać serią 3 strzałów. Zamek tej broni został pokryty wzorem w kolorze toksycznej, neonowej zieleni.
Broń wysokiego ryzyka i wysokich zysków; okryty niesławą AWP to karabin snajperski rozpoznawalny dzięki swojej charakterystycznej polityce - jeden strzał, jeden trup. Broń została ozdobiona na zamówienie z obydwu stron wzorem w postaci węża. Jeden z nich jest czerwony, a drugi złoty.
Strzelanie z dwóch pistoletów Beretta o pojemnych magazynkach jednocześnie zmniejszy celność i wydłuży czas przeładowania. Z drugiej strony da ci to szansę na postrzelanie z dwóch berett o pojemnych magazynkach naraz. Gdzieś pomiędzy barwionymi na zielono perłowymi chwytami z płytkami z motywem gryfa oraz grawerowanymi laserowo zamkami, te pistolety nadają ponowne znaczenie słowu „elegancja”.
SCAR-20 to samopowtarzalny karabin snajperski, który jest bardzo szybkostrzelny i zadaje wysokie obrażenia na dalekim zasięgu, ale za to znacznie spowalnia posiadacza i trzeba się na niego wykosztować. Broń została pokryta ręcznie malowanym niebieskim wzorem mającym przypominać schemat konstrukcyjny.