Ten zestaw utworów podmieni całą muzykę w grze. Można się nim dzielić z innymi graczami w grze. Zawiera także hymn MVP, który usłyszy każdy z graczy, gdy zostaniesz MVP.
Zestaw utworów podmieni następującą muzykę:
- Główne menu
- Początek i koniec rundy
- Cel mapy
- 10-sekundowe ostrzeżenie
- Kamera pośmiertna
SCAR-20 to samopowtarzalny karabin snajperski, który jest bardzo szybkostrzelny i zadaje wysokie obrażenia na dalekim zasięgu, ale za to znacznie spowalnia posiadacza i trzeba się na niego wykosztować. Broń została pokryta ręcznie malowanym niebieskim wzorem mającym przypominać schemat konstrukcyjny.
Posiadający mniejszy magazynek niż jego niewytłumiony odpowiednik, karabin M4A1-S zapewnia cichsze strzały, mniejszy odrzut i lepszą celność. Poszczególne części tej broni zostały pomalowane farbą w sprayu na kolor czarny i mandarynkowy.
Rona jest tak dobra, za jaką się uważa... ale nie jest na tyle dorosła, by zdała sobie sprawę, że nie powinna się tym chwalić. – Felix Riley, oficer dowodzący
Dostępna tylko dla antyterrorystów strzelba Mag-7 zadaje olbrzymie obrażenia z bliska. Magazynkowe przeładowywanie czyni ją świetną bronią taktyczną. Broń została pomalowana na zamówienie we wzór przypominający wyryte w skale rysunki.
Konflikty istniały od momentu, w którym pierwsi jaskiniowcy nauczyli się podnosić kamienie. – Booth, handlarz bronią
Powtarzalny karabin snajperski SSG08 nie zadaje wielkich obrażeń, ale posiada wysoki stosunek ceny do efektywności, co czyni go znakomitym karabinem wyborowym w kilku pierwszych rundach. Broń została pokryta hydrografiką o motywie oceanicznym.