Broń wysokiego ryzyka i wysokich zysków; okryty niesławą AWP to karabin snajperski rozpoznawalny dzięki swojej charakterystycznej polityce - jeden strzał, jeden trup. Broń została ozdobiona na zamówienie z obydwu stron wzorem w postaci węża. Jeden z nich jest czerwony, a drugi złoty.
Ten zestaw utworów podmieni całą muzykę w grze. Można się nim dzielić z innymi graczami w grze. Zawiera także hymn MVP, który usłyszy każdy z graczy, gdy zostaniesz MVP.
Zestaw utworów podmieni następującą muzykę:
- Główne menu
- Początek i koniec rundy
- Cel mapy
- 10-sekundowe ostrzeżenie
- Kamera pośmiertna
Strzelanie z dwóch pistoletów Beretta o pojemnych magazynkach jednocześnie zmniejszy celność i wydłuży czas przeładowania. Z drugiej strony da ci to szansę na postrzelanie z dwóch berett o pojemnych magazynkach naraz. Gdzieś pomiędzy barwionymi na zielono perłowymi chwytami z płytkami z motywem gryfa oraz grawerowanymi laserowo zamkami, te pistolety nadają ponowne znaczenie słowu „elegancja”.
Powtarzalny karabin snajperski SSG08 nie zadaje wielkich obrażeń, ale posiada wysoki stosunek ceny do efektywności, co czyni go znakomitym karabinem wyborowym w kilku pierwszych rundach. Kolory użyte w tym wzorze wykonanym na zamówienie zostały nałożone w przesuniętych względem siebie pozycjach, tworząc zadziwiający wygląd.
Glock 18 to dogodny pistolet w pierwszej rundzie, który działa najlepiej na nieopancerzonych przeciwnikach i pozwala strzelać serią 3 strzałów. Broń została pomalowana we wzór symboli ostrzegających o promieniowaniu przy użyciu metalicznych farb.